دکتر فرهنگ هلاکویی : کودک درون چیست ؟

dr.hola-aa-h.jpg

کودک درون چیست ؟

Download

پرسش بیننده ای در مورد کودک درون و نحوه ی عملکرد آن از دکتر فرهنگ هلاکویی و پاسخ ایشان :

دانلود از سِرور فورشیرد(4shared)

28 Responses to دکتر فرهنگ هلاکویی : کودک درون چیست ؟

  1. foad می‌گه:

    با سلام.
    دکتر عزیز دین اسلام حق است.
    قیامت و محشر آمدنی است.نظام جزا و پاداش حق است.
    تنها راه سعادت بشری لا اله الا الله.اهل سنت.
    بنده کارشناس حسابداری 2 سال در مورد ادیان بخصوص اسلام تحقیق داشته ام.
    اهل کردستان ایرانم.
    به اینجا سری بزنیدhttp://akshayemazhabi.blogfa.com/
    خداوندا جمیع بشریت را به راه راست هدایت فرما.امین

  2. محمد می‌گه:

    سلام دوست عزيز سايت بسيار زيبا و پر باري داريد من شما رو لينك كردم

  3. ---------- می‌گه:

    سلام
    چطور مي تونم به دكتر هلاكويي ايميل خصوصي بفرستم و مشكلم باهاشون در ميون بذارم؟؟؟

  4. farzaneh vali می‌گه:

    سلام اميدوارم روزهاي خوبي داشته باشين. من دختري 25 ساله هستم و با يك پسري دوست هستم نزديك 2سال مي‌شه. الان مشكلي باهم نداريم و دوست دارم شما راهنمايي كوچيكي راجع به خصوصيات آقايون و اينكه بتونيم رابطه خوبي بيشتر داشته باشيم در آينده.
    با تشكر فراوان
    ——————————————————
    پاپک : دوست عزیز اینجا فقط سوالهایی که در تلویزیون و رادیو از دکتر پرسیده میشه میگذارم .

  5. حامد می‌گه:

    سلام اقای دکتر
    من چند وقتیه که cdهای روانشناسی میبینم و گوش میدم
    نمیدونم تا چه حد درسته که ایا سرکاریه بازار گرمیه یا…
    مثلا cdهای دکتر ازمندیان و secretو….
    که یادم شما در تلوزیون که صحبت میکردید این هارو انکار کردید(secret)
    میخواستم راهنماییم کنید ممنونم
    ——————————-
    پاپک : دوست عزیز ، من(پاپک) صرفا انعکاس دهنده نظرات و دیدگاه های برخی از اساتیدم (از جمله دکتر هلاکویی ) هستم و این وبلاگ هیچ ارتباطی با شخص ایشان نداره . برای طرح سوال هم میتونید با برنامه ایشون در رادیو و تلویزیون تماس بگیرید .

  6. سعید حسینی می‌گه:

    سلام می خواستم نظر آقای دکتر هلاکویی را در مورد بحث تکنولوژی فکر بدانم چیست؟
    ——————–
    پاپک : میتونید با برنامه ایشون در رادیو یا تلویزیون تماس بگیرید و بپرسید .

  7. شهرام می‌گه:

    از فایل کودک درون بسیار بسیار سپاسگزارم. شاید حدود 2 ساعت برای این فایل می گشتم…..فرمایشات ایشان بی نهایت گرانبهاست.

  8. yasi می‌گه:

    ba salam , har chi sa’y kardam download nashod in file ba arzesh!!!!
    —————————————–
    پاپک : به دلیل اهمیت این موضوع ، این فایل را در سِرور 4Shared ، نیز آپلود کردم میتونید دانلود کنید .

  9. محسن می‌گه:

    سلام ادمی هستم که یه جورایه گرگ بارون دیدم در مورد روانشناسی خیلی احساس میکنم موفق هستم. تا حدی که خود شما رو هم روانشناسی کردم. به دیدگاه شما هم خیلی نزدیکم تا به هال به خیلی ها هم کمک کردم اما نمیدونم در اینده همسرم من که هیچ کار اشتباهی نمیکنم رو میتونهمنو تحمل کنه .محسن 25ساله سال اخر مهندسی بزق

  10. کاوش می‌گه:

    با سلام
    هیچ چیزی به اندازه ی فهم هر چه بیشتر خودم، منو راضی نمی کنه و
    به شدت از بحث های شما لذت می برم.
    بزرگترین مساله ای که در حال حاضر با خودم دارم، استرس های ناگهانی و غیر قابل کنترل، وسواس فکرس و احساس ترسی که همیشه با خودم به همراه دارم.

  11. Ameneh می‌گه:

    چرا فایل کودک درون کامل نیست؟
    —————————–
    پاپک : چک کردم مشکلی نداشت و سالم هست .

  12. Amir می‌گه:

    سلام.آیا دکتر فرهنگ در تبریز هم برنامه خواهند داشت؟ لطفا زمان و مکان آن را اعلام کنید.
    ———————
    پاپک : نه متاسفانه دکتر هلاکویی در ایران سمیناری برگزار نمیکنن .

  13. سعید می‌گه:

    من با خانومم مشک فرهنگی ماورا بالایی دارم و تحملم دیگه تموم شده باورهامون خیلی زیاد فرق میکنه چه راه حلی رو واسم پیشنهاد میکنید

  14. مهران می‌گه:

    سلام و درود پاپک عزیز
    در ایران بیشتر سمینارها و سی دی های دکتر هلاکویی برای خریدن در دسترس نیست، بنابراین توی این فکر بودم که چه جوری میتونم اونها رو تهیه کنم، تا اینکه سایت ارزشمند شما رو یافتم و بسیار خوشحال شدم از اینکه دیدم از طریق شخص مهربانی مانند شما این امکان فراهم آمده و میتونم از سخنان با ارزش دکتر هلاکویی خوب و دوست داشتنی بهره مند شوم.
    با سپاس فراوان
    شاد و سرفراز باشید

  15. بهار می‌گه:

    سلام
    بسيار بسيار از اين كار شما ممنونم چون محدوديت دسترسي به سخنان با ارزش دكتر را براي ما رفع كرديد. متاسفانه لينك مربوط به اگر جوان بودم و 50 بايد و نبايد زندگي زناشويي مشكل دارد اگر بررسي بفرماييد بينهايت سپاسگزارم.
    سلامت و شاد باشيد.
    ——————————-
    پاپک: بهار جان لینک‌های این دو سمینار را چک کردم مشکلی ندارند. سپاس.

  16. zeinab می‌گه:

    salam aghaye dr holakooyi manye moshkel daram ke mikham be surete shakhsi az shoma moshavere begiram plz rahnamayi konin che tor mitunam in karo bokonam?
    ————————
    پاپک : زینب جان دکتر هلاکویی فقط از طریق رادیو و تلویزیون با مردم گفتگو می‌کند. اگر در آمریکا هستید میتونید با تماس با مرکز بهزیستی بورلی‌هیلز وقت مشاوره بگیرید.

  17. پان ته آ می‌گه:

    سلام و خدا قوت🙂
    سمينار كودك درون ر و به صورت كامل از كجا مي تونم پيدا كنم🙂
    فايلهايي كه گذاشتين فوق العاده اس ، مرسي

  18. سارا می‌گه:

    خواهش مي كنم يه مطلب صدا ويدئويي در مورد وسواس فكري و اضطراب از دكتر هلاكوئي بذاريد آقا ممنون

  19. میلاد ناصری راد می‌گه:

    YEKI KOMAKAM KONE
    MAN VAGHEAN EHTIAJ DARAM BA DOKTOR HOLAKOOII ERTEBAT BAR GHARAR KONAM HARKI MIDOONE RAHESH CHIE BEHEM MAIL BEZANE
    TORO KHODA
    ELTEMAS MIKONAM
    MAXIMOM_MIL@YAHOO.COM
    —————————————
    پاپک: تنها راه تماس تلفنی با برنامه رادیو و تلویزیونی هست.

  20. amin می‌گه:

    ازاینکه حضور عقل رادرادمیان به اطلاع افریده ای به نام انسان میرسانید بسیار سپاسگزارم

  21. شهربانوخاني می‌گه:

    لطفامرادرتهيه متن سخنرانيهاي دكتر هلاكويي راهنمايي بفرماييد

  22. شهربانوخاني می‌گه:

    لطفا مرادر تهيه متن سخنرانيهاي دكترهلاكويي را هنمايي بف رماييد

  23. نسا می‌گه:

    mishe lotf konid saate barnamehaye dr ke be vaghte iran bashe vasam email konid va shomarashon chon barnamehaye tv be sorate pakhshe mojadade va man nemidonam che saati va che rozi tamas begiram mamnoon

  24. Somayeh می‌گه:

    Salam va vaght bekheir, ma Iraniha bayad roozi hezar hezar martabe khodaro be khaterre dashtane DR azizi hamchoon Dr Holakouee shokro sepas konim. Aghaye Dr aziz payande va salem bashin

  25. sepide می‌گه:

    SAlam man niaz daram ba 1 harf bezanamo bahash mashverat konam,mishe kac ia jaio behem moarefi konin?

  26. رامین می‌گه:

    این که وبگاه خود را با نام من آغاز کرده اید لابد منظور تان به این حدیث است که می گوید من عرف نفسه ، عرف رب البته امیدوارم . بهرحال در این دنیای پلورالیستی و چند صدایی که البته صدای فرهنگ الحادی غرب بیشتر وقویتر شنیده می شود ، چاره ای نیست .

  27. پروین می‌گه:

    با سلام و ارادت

  28. ویونا می‌گه:

    لطفا از دکتر بخواین که در مورد روابط فرزندخوانده با والدین بعد از فهمیدن واقعیت هم برنامه ای داشته باشن.آیا باید واقعیت رو به فرزندخوانده بگیم؟ چه زمان و چه روشی برای گفتن حقیقت مناسب تر هستش؟

پاسخی بگذارید

