دکتر فرهنگ هلاکویی : موفقیت چیست ؟ موفق کیست ؟

پرسش بیننده ای از دکتر فرهنگ هلاکویی پیرامون موفقیت و پیش زمینه ها و پیش‌نیازها

و راه رسیدن به آن ، هم چنین تعریف انسان موفق از دیدگاه روانشناسی و جامعه‌شناسی .

Download


6 Responses to دکتر فرهنگ هلاکویی : موفقیت چیست ؟ موفق کیست ؟

  1. parastou می‌گه:

    I want know more &more .. Best wishes for you Dr.

  2. Ayyoob می‌گه:

    عالی بود ممنون! دکتر هلاکویی استاد واقعیه

  3. sara می‌گه:

    salam omidvaram shad va hamishe sabz bashin !!!!
    man taze ba site shoma ashena shodam va vaghean ehsas mikonam gomshodam ro peyda kardam vaghean azatoon moteshakeramomidvaram khoda energi bishtari behetoon bede mer30000000000000

  4. مهدی می‌گه:

    با سلام و ادب.جناب دکتر لطفا در صورت امکان مطلبی تحت عنوان»آسیب شناسی فرهنگ موفقیت»برایم بفرستین.با سپاس فراوان
    ———————————————-
    پاپک : این وبلاگ هیچ ارتباطی با شخص دکتر هلاکویی ندارد .

  5. نويان می‌گه:

    با سلام خدمت پاپك عزيز اولا تشكر بابت نظر شما در وبلاگ من و تشكر بابت انتقاد شما من سعي ميكنم جواب شما رو در اسرع وقت بدم و موضوع رو مورد بررسي قرار بدم.
    اما از اونجايي كه وبلاگ شما نسبت به مال من پر بازديد تر و جا افتاده تر است و من تنها چند روز است كه آن را نوشتم ،خواستم درخواستي مبني بر همكاري با شما داشته باشم اگر براتون مقدور اسمي هم از وبلاگ من ببريد يا تبادل لينك يا….
    به هر حال هر دوي ما با يك قصد و هدف وبلاگ راه انداختيم كه نيازي به توضيحش نيست.
    خوشحال ميشم ايميلي از شما دريافت كنم و اگه باز هم نظري داشتيد يا انتقادي من بي صبرانه منتظرم

  6. iman می‌گه:

    با سلام و ادب خدمت شما, درخواست می کنم مطلبی در رابطه با نیروی ذهن و کاربرد آن در راه بهروزی برای ما بفرستید. با سپاس فراوان

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 30 مشترک دیگر بپیوندید

